General Discussion

ME Four-Twelve Finals - UK Tour (Event)

TopDrives40778TopDrives40778 Member Posts: 1,036 ✭✭✭✭✭
Rain, City Streets, something to liven things up?
«13456

Comments

  • DannyDanny Member Posts: 579 ✭✭✭✭
    Snow and lots of it!
  • justjukiejustjukie Member Posts: 74 ✭✭✭
    Blue2moro said:
    Cant be a bigger letdown than GoT finale
    Whoa such hate
  • SnowyOwlSnowyOwl Member Posts: 237 ✭✭✭
    Lol
    It’s going to be 5x RWD UK Saloon
  • TopDrives40778TopDrives40778 Member Posts: 1,036 ✭✭✭✭✭
    5x UK 4+ seats 
  • bantel_catbantel_cat Member Posts: 747 ✭✭✭✭
    edited May 21
    Come on Hutch, surprise us with a 5 x Pontiac, 5 x Prize Car Firebird fest. Sure you won't sell any gold and it would be boring as hell but it would make me smile for a couple of nanoseconds at least. Oh and I won't have to stare at all the rich boys maxed McLarens 
  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    edited May 22
    hahaha...delete
  • JackyQuJackyQu Member Posts: 204 ✭✭✭
    edited May 22
    HeissRod said:
    hahaha...delete
    Toooooooo soon
  • JacoJaco Member Posts: 1,065 ✭✭✭✭
    edited May 22
    Please forget this

    Post edited by Jaco on
  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    What?  No Johnny Tran memes?  I'm disappointed.
  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    Looks to be working again
  • NumarNumar Member Posts: 1,731 ✭✭✭✭✭
    edited May 22
    Wrong thread
    Post edited by Numar on
  • TD01055TD01055 Member Posts: 2,179 ✭✭✭✭✭
    Oh I’m getting me that merc, sod the prize car 
  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    edited May 23
    Ahh, McLaren fest.  Hearken back to the early days of Top Drives.  lol....I'm out.
  • sinnersinner Member Posts: 1,013 ✭✭✭✭✭
    HeissRod said:
    lol ... McLaren fest
    I have 4 and 2 Superlights
    Doubt I'll get T1 😂
  • mikesmikes Member Posts: 3,771 ✭✭✭✭✭
    HeissRod said:
    Ahh, McLaren fest.  Hearken back to the early days of Top Drives.  lol....I'm out.
    What if it’s all slalom and car parks? 
  • mauro07mauro07 Member Posts: 2,206 ✭✭✭✭✭
    5 McLaren or 4 McLaren and 1 Lotus? :D:D or all city streets :O
  • MSteeLMSteeL Member Posts: 859 ✭✭✭✭
    Drags and city streets would be nice😉😉
  • TwinkieTwinkie Member Posts: 1,167 ✭✭✭✭✭
    HeissRod said:
    Ahh, McLaren fest.  Hearken back to the early days of Top Drives.  lol....I'm out.
    Hmm could be 5x mc laren imo

  • greddygreddy Member Posts: 1,373 ✭✭✭✭✭
    What if its all wet and citystreets? 
  • TopDrives40778TopDrives40778 Member Posts: 1,036 ✭✭✭✭✭
    Off-road x5
  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    If there were all city streets, then the prize cars given away in the Prelims & Qualifiers would be pointless.
    (yes, I know some in the past have underperformed based on what was needed to win, but at least they fit the requirements.)
  • EndlessWavesEndlessWaves Member Posts: 531 ✭✭✭
    edited May 23
    I've got RQ29, RQ29, RQ27 and a maxed RQ26 car that qualifies. In any other event that'd be Tier 2. In this one I suspect I'm only going to get Tier 3 if I'm lucky. 
  • greddygreddy Member Posts: 1,373 ✭✭✭✭✭
    HeissRod said:
    If there were all city streets, then the prize cars given away in the Prelims & Qualifiers would be pointless.
    (yes, I know some in the past have underperformed based on what was needed to win, but at least they fit the requirements.)
    They didnt gave away mclaren or superlight in the prelims and qualifiers... So yeah they were pointless. 
  • sinnersinner Member Posts: 1,013 ✭✭✭✭✭
    Well I've got the twistys and test bowl sorted ... Who knows if I'll have a chance, a lot of maxed McLaren out there. 
  • mauro07mauro07 Member Posts: 2,206 ✭✭✭✭✭
    ok nice.. 4 McLaren and one Lotus..
  • greddygreddy Member Posts: 1,373 ✭✭✭✭✭
    Can max lotus, but wont make difference, as i cant max mclarens. 

    Hope for merc.

  • HeissRodHeissRod Member Posts: 4,572 ✭✭✭✭✭
    greddy said:
    HeissRod said:
    If there were all city streets, then the prize cars given away in the Prelims & Qualifiers would be pointless.
    (yes, I know some in the past have underperformed based on what was needed to win, but at least they fit the requirements.)
    They didnt gave away mclaren or superlight in the prelims and qualifiers... So yeah they were pointless. 
    They still fit the requirements.
Sign In or Register to comment.